fbpx

Începe-ți anul cu o schimbare!

05/01/2023

Trei semne că ești pregătit să îți relochezi afacerea în “casă nouă”

Sfârșitul fiecărui an este o perioadă propice reflecției și analizei, cu atât mai mult atunci când ești antrepenor sau conduci o companie în continuă expansiune. Este un moment bun pentru a-ți plăti taxele și a face socoteli, cu gândul la costuri și profit, dar și pentru a găsi modalități noi de a-ți dezvolta afacerea. Este timpul să îți imaginezi viitorul, să evaluezi și să valorifici posibilele oportunități, dar mai ales să faci un plan solid. Iar dacă ți-ai propus ca în Noul An să îți duci afacerea la următorul nivel, una dintre modalități ar fi să te muți într-un birou nou, servisat. Și dacă nu ești încă pe deplin convins dacă este momentul să faci sau nu acest pas, iată câteva argumente:

1. Afacerea ta crește și ai nevoie de un spațiu adecvat

Atunci când ești la început de drum, ca business mic sau de tip start-up, are sens să îți începi activitatea în spații de lurcu de tip co-working. De asemenea, companiile internaționale care accesează piețe noi și își formează echipe locale tind să aleagă inițial același tip de spațiu sau poate chiar lucrul de acasă. Dar vine un moment în viața oricărei organizații de succes și a oricărui antreprenor cu viziune pe termen lung și ambiții pe măsură, când este necesară orientarea către un mediu de lucru mai intim. Un birou privat, în care te poți concentra în liniște, fără întreruperile întâlnite frecvent într-un spațiu de co-working. Și dacă asta nu te-a convins, mai avem un argument relevant: cultura companiei.

Sigur că poate fi interesant să împarți spațiul de lucru cu profesioniști din diverse domenii de activitate, dar la un moment dat, orice afacere care crește, începe să își contureze un profil din ce în ce mai clar, pe care dorește să îl cultive și să îl comunice în mod corespunzător. Din acest punct, cu siguranță vei avea nevoie de mai multă autonomie și control asupra mediului în care îți desfășori activitatea, iar un birou privat îți poate oferi toate acestea.

2. Cifrele vorbesc de la sine

Decizia de a-ți schimba biroul este una costisitoare și necesită o evaluare riguroasă din multe puncte de vedere. Spațiile de tip co-working, deși flexibile ca și cost, pot deveni o povară financiară pentru o afacere care se dezvoltă, atunci când, de exemplu, trebuie să plătești un tarif zilnic sau lunar pentru fiecare angajat. Pe de altă parte, mutarea într-un spațiu nou presupune o investiție considerabilă în fit-out, mentenanță și alte aspecte logisitice sau administrative, ceea ce poate fi descurajant. Soluția se află undeva la mijloc, sub forma unor centre de afaceri care oferă birouri private, cunoscute și ca birouri deservite. Acestea sunt alegerea perfectă pentru cei care au nevoie de propriul spațiu, dar necesită totuși o abordare flexibilă cu privire la suprafețe, perioade contractuale și eventuale costuri suplimentare, cum ar fi utilitățile. În plus, ele vin complet mobilate și cu un Community Manager dedicat, gata să te asiste zi de zi pe tine sau pe vizitatorii și partenerii tăi de business.

Dacă rezonenzi cu descrierea de mai sus, ar fi bine să știi că la H Private Arghezi, cel mai nou Business Center din inima Bucureștiului, vei regăsi toate aceste facilități și chiar mai mult. Vei fi întâmpinat într-un mediu elegant, minimalist și modern, cu un vibe artistic și o locație privilegiată, cu servicii premium și chirie “all-inclusive”, care include totul de la mobilier ergonomic și utilități, până la asistență operațională. De asemenea, beneficiezi de acces 24/7 la biroul tău, suport profesional, băuturi precum apă, cafea și ceai la discreție, internet rapid și suport IT oricând ai nevoie, o persoană dedicată în Recepție și chiar acces gratuit la serviciul de Business Concierge. Toate acestea într-un singur cost lunar fix, ceea ce îți permite ție să ai o mai bună predictibilitate a costurilor și suficientă flexibilitate. Nu știm cum ți se pare, dar noi credem că este o ofertă extrem de atrăgătoare.

Sunt multe aspecte practice de luat în considerare atunci când te muți într-un nou birou. Dar toate poveștile de succes au la bază nu doar decizii raționale, ci și un anumit fler de a recunoaște instinctiv momentul potrivit pentru a face o schimbare. Ceea ce ne aduce la ultimul nostru argument:

3. Îți dorești mai mult pentru afacerea ta

Uneori, îți dorești, pur și simplu mai mult. Pentru tine, pentru angajații tăi, pentru imaginea companiei. Un spațiu care să fie nu doar rentabil, ci care să îți aducă și acel ceva în plus. Poate un centru de afaceri localizat ultracentral, într-o clădire modernă, dar și cu valoare istorică, cu facilități de clasă A, eficientă din punct de vedere energetic, ușor accesibilă, cu o atmosferă intimă și elegantă, care să te inspire și să îți stimuleze creativitatea.

Design și ambianță? Locație privilegiată? Servicii extra? Fără falsă modestie, le avem pe toate!

A venit timpul să ceri mai mult pentru afacerea ta, să programezi o vizită la noi în centru și să lucrăm împreună!

ANPCANPC EU
© All rights reserved H Private 2024